2001 - 2003: Burgas mal značne zanedbanú MHD. Z trolejbusových tratí ostala len jedna. Okrem ZiU tam jazdili aj kĺbové trolejbusy Berna
z Winterthuru. Trať bola v takom zlom stave, že vozidlá museli často spomalovať na rýchlosť chôdze.
Z pôvodných autobusov tu boli Chavdary 11G5, 14 a 141, Ikarusy sa doplnili dovozom z Nemecka. Z Rotterdamu prišli
DAFy ešte v pôvodnom červenom nátere (od 1991 je zelený). Zastávky neboli označene číslami
ani cestovnými poriadkami. Trasu liniek mali len maršrutky. V neinformovanosti držala krok aj súkromná spoločnosť.
Na starých Karosách a Mercedesoch boli pre istotu čisla dvoch liniek. 2007: Postupne pribúdali aj čiastocne nízkopodlažné, hoci stále len ojazdené, Mercedesy či Neoplany. 2015: Vďaka EU fondom sa podarilo obnoviť trolejbusy, vrátane tratí a technologickej základne. Rovnako sa podarilo obnoviť vozidlový park autobusov.
Berna
ZiU-682
vedenie
Hyunday Chorus
DAF
DAF SB201 (Hainje)
Chavdar 11 M 4
Chavdar 131
Chavdar 141
Chavdar 13-20
Chavdar 131
Karosa B 732
Karosa C 734
Karosa C 734
Ikarus 260
Ikarus 280
Neoplan N4014
DAF
Ikarus 280
Chavdar 131
Setra
Chavdar 141
ZiU-682
Neoplan 4021NF
Isuzu Urban
Mercedes-Benz O 405N
DAF SB201 (Hainje)
Tedom C 12G
Solaris Urbino 18
Solaris Urbino 12 CNG
Škoda 26 Tr
Isuzu Novo City
Škoda 26 Tr
Škoda 26 Tr a Solaris Urbino 18 na konečnej Meden Rudnik